Biura podróży w internecie

Na strony WWW biur podróży w poszukiwaniu ofert internauci zaglądają przede wszystkim w czerwcu, lipcu (6 proc. internautów) oraz styczniu (5,4 proc. internautów). Najmniejszą popularnością cieszą się w październiku i listopadzie.

Wśród internautów odwiedzających strony biur turystycznych jest więcej kobiet (57 proc.) niż mężczyzn (43 proc.).

Analizowane strony WWW są najchętniej odwiedzane przez osoby w wieku 45+, internautów z wykształceniem  wyższym, oraz internautów zarabiających pow. 2000 zł netto. W szczególności strony te cieszą się zainteresowaniem wśród osób, które zarabiają 4000 zł netto i więcej.



3

TUI Polska

tui_pl
użytkowników
250,6 tys. osób
2

Itaka

itaka_pl
użytkowników
287,9 tys. osób
1

Rainbow Tours

zrzut_rainbowtours_pl
użytkowników
306,7 tys. osób

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

 

Źródło: Gemius SA, gemiusTraffic
 
 

Katagoria: rankingi inne
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 3 lata temu.
Publikacja była czytana: 412  razy.